siyahpusula
İşte tuhaf bir film daha... Fakat bu defa komeditrak bir havada çıkıyor karşımıza... Film boyunca Barcelona'nın muhteşem bohem havasını soluyor gibi oldum desem yeridir...
Sanki akustiği çok güzel bir mekandan izliyor gibiydim bu filmi... Zaman zaman nevrotik kişiliklerin kendinizi yansıttığını düşünebilirsiniz sizde benim gibi... Ya da bazen amaaaaan her filmdede bir mesaj aramak ne kadar aptalca ama bak burda aynı benim gibi değil mi diyerek sevdiceğinizle kıkırdaşabilirsiniz...
Fakat bir şey var ki gerçekten Penelope Cruz denilen bu kadın süper süper süper... Rolünün hakkını fazladanda fazla verdiğini düşünüyorum... Bu ne vahşet... ne şehvet... bir insana İspanyol olmak anca bu kadar yakışır... Şimdiden iyi seyirler diyorum...
Etiketler: edit post
2 Responses
  1. bi gidemedim ya..!
    böyle fimleri dvd'den izlemeyi de sevmiyorum tüm hevesim gidiyor..


  2. siyahpusula Says:

    walla yaşadığımız yerde sinema yok... çok küçük bir ilçedeyiz:)
    o nedenle bu filmleri bulup izleyebilmek bile lüks benim için... ah ahhh... sen sinemada izlersen benim yerimede izlemiş ol...


Yorum Gönder