siyahpusula
Afişleri yırtanların, çöp kovalarını gecenin bi vakti tekmeleyipte uykumda bombalanmış gibi uyanmama neden olanların, geciken mektupların, e-maillerin, çalıpta açılmayan telefonların, tam duygusala bağlayacakken gelen gülme krizinin, sıfır beden olduğu halde hala ""yeeaaa çok şişmanım" diyen gıcıkların, çıkmayan piyango biletinin, aşkımcığımın dişini mahveden iki gündür deli divane evde dolanmasına neden olan o dişçinin, krem şantiyi icat edenin, ağzıyla değilde g.tüyle içenlerin, evrimini tamamlayamamış fordtanusların, bozuk dvdlerin, yanan harddisclerin, biten pillerin, ne olduğunu bilmeyen tiplerin, hayatında bir tanecik kitap okumadan yazar olanların, bizi evlere mahkum eden saçma sapan dizilerin, köleleştiren siyasetin, "sanat için soyundum ama selilütlerimi fotoşoplattım" diyen embesil tiplerin, moda uğruna maymun kıvamında dolaşanların ayy yaz yaz bitmiyor... Neyse işte hepsinin Allah belasını versin... gözüne dizine dursun inşallah... en sevdiğin ayakkabının teki kaybolsun, gözün çıksın emi... boğazında dursun... 100 kilo ol emi... su içsen yarasın inşallah... denize doğru koşarken bikininin ipi kopasıca... rezil ol emi... Bıktım yapmacık insanların, yapmacık gülüşlerinden... Neysen o ol arkadaşım... Ne olduğunu bilmiyorsan sus bari... sus!!!!!!
6 Responses
  1. Anne İş'te Says:

    AMİN AMİN.....


  2. GK Says:

    Naçizane bi öneri.Fotografları ortalasan da sağındaki satırları okumak için heba olmasak,ömrümüzden ömür gitmese.

    Ha bide su içsem yarıyo valla.


  3. siyahpusula Says:

    tamam bundan sonra fotografları ortalıyayım:))


  4. MaviGiz Says:

    sanırım mimlendiniz =)


  5. siyahpusula Says:

    ben yaptım... kabul ediyorum... "o" benim... hakettim... kesin cezam neyse...


  6. doğancan Says:
    Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder