siyahpusula
Zarif Solucanımız ZARİFE
Baş kısmından başlayarak bütün olarak ördüğüm Zarife bugün ailedeki yerini aldı... Biricik Zuzum henüz solucanının değerini anlayamamış olacak ki 5 dakika sonra bıraktı Zarife'yi kollarından... Ses çıkaramıyor ya o bakımdan:)
Neyse dönelim konumuza... Elimizde hangi renk yün varsa onunla ördüğüm 16 ilmekle başlayıp her 3 sırada bir ilmek arttırdığım solucanımın boyutunu ve genişliğini göz kararı ayarladım. Kuyruk kısmınıda 2 ilmek kalıncaya kadar azar azar eksilterek kestim. Gözlerinin olduğu bölümü beyazla işledim ve yeşil renk düğmeler diktim. Burnuna ponpon yaptım. Ağzınıda yine işledim... İçini silikonla doldurup gizli dikiş olduğunu düşündüğüm bir teknik ile kapattım... Ve renklerin ayrıldığı yerlere teğel attım ve boğum yaptım...
Sonra tam bitirdim derken babaannemiz olaya el attı ve "saçıda olması lazım" dedi. Ne demişler el elden üstündür, fikir güzel olunca "hay hay" dedim ve saçta yaptım... Sevgili kocacım her ne kadar "saçtan çok kaş olmuş bunlar" desede aslında onlar saç...
Şimdi bu sevgili Zarife'yi yalnız bırakmak olmaz... Zarife'ye zarif bir beyefendi ya da kıkır kıkır kıkırdaşabileceği bir kız aradaş yapmak lazım...
Etiketler: edit post
0 Responses

Yorum Gönder